بهترین شیوه برای انتخاب راهبند اتوماتیک مرغوب،استفاده از اطلاعات متخصصین و کارشناسان زبده در زمینه تولید و نصب و راه اندازی انواع راهبند اتوماتیک می باشد.

کارشناسانی که طی پروسه تولید سیستم های راهبند اتوماتیک با تمامی قطعات،نحوه کارکرد،میزان استهلاک،قطعات مرغوب و غیر مرغوب و انواع سیستم های الکترونیکی مختص انواع راهبند و نحوه کارکرد آنها،اصول نگهداری و در کل ریز موارد مهم در تولید و انتخاب راهبند آشنا شده اند،

در زیر چند نمونه از شرکت های تولیدی راهبند اتوماتیک در جمهوری اسلامی ایران را به شما معرفی می نماییم :

1-شرکت دانش بنیان حافظان حریم سپاهان دارای 17 سال سابقه تولید سیستم های کنترل تردد

2-شرکت سامر اصفهان

3-تراشکاری ایزدی اصفهان

4-شرکت بالان صنعت شیراز

5-شرکت تیزرو اراک

با وجود اینکه خروجی یکی از محصولات این شرکت ها راهبند اتوماتیک می باشد اما مکانیزم کارکرد و شکل ظاهری آنها نیز بسیار با یکدیگر متفاوت می باشد.

شرکت حافظان حریم سپاهان سعی کرده تا نسل به نسل محصول جدیدی را به بازار عرضه کرده و همواره به کارایی و زیبایی سیستم های تولیدی خود اضافه نماید و تاکنون توانسته 12 مدل راهبند را به بازار مصرف عرضه نماید که بعضی از این محصولات توان رقابت با محصولات اروپایی را نیز داشته و توانسته استانداردهای وزارت نفت،اداره کل بنادر و دریانوردی جمهوری اسلامی ایران،پتروشیمی،نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران،سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران و شهرداری را کسب نماید.

شرکت سامر پس از گذشت 5 سال تولید راهبند با ظاهری بسیار ساده ولی باطنی قدرتمند تولید راهبند را به حداقل رسانده و گویا هیچ تصمیمی برای تغییر شکل یا مکانیزم راهبند ندارد.

آقای ایزدی که راهبند های خود را در یک کارگاه تراشکاری در اصفهان تولید و عرضه می نماید،نزدیک به 20 سال است که راهبند های خود را با موتور 3 فاز و یک تسمه و یک گیریبکس خورشیدی تولید کرده و هیچ گونه تغییری در ظاهر سیستم خود به جز موارد خیلی جزئی نداده است،درست است که این راهبند قابلیت اتصال به سیستم های کنترل تردد را نداشته و امکان استفاده از آن در پروژه های امروزی وجود ندارد اما سیستم فوق العاده سخت جانی بوده است.

 

کارشناسان ما شمارا در انتخاب خود یاری میکنند

مدیریت فروش:09130520455