شرکت حافظان حریم سپاهان با در اختیار داشتن کادری مجرب، متعهد و متخصص از سال 1390 در زمینه ساخت سیستم های امنیتی و حفاظتی در بخش کنترل تردد شروع به فعالیت نموده است.

این مجموعه به لطف خدا و با بهره گیری از توان نیروهای متخصص سعی برآن داشته تا بتواند در جهت بی نیازی کشور از واردات این محصولات، تکنولوژی ساخت سیستم های امنیتی و حفاظتی را داخل کشور بومی سازی نموده و در جهت احداث خط تولید این سیستم ها اقدام نماید و تاکنون توانسته 27 مورد محصول را با موفقیت طراحی و تولید نماید.

شرکت حافظان حریم سپاهان با حضور در پروژه های ملی ارگان های حساس کشور از جمله وزارت خانه ها و فرماندهی های نظامی و ارائه محصولات با کیفیت، توانسته خود را به عنوان یکی از پر آوازه ترین و مطرح ترین تولید کنندگان سیستم های امنیتی در کشور های همسایه معرفی نماید .

این شرکت همچنین درصد محصولات استراتژیک و Hi-tech امنیتی همچون سیستم های تشخیص مواد منفجره، سیستم های تشخیص مواد مخدر و...می‌باشد که انشاالله به زودی از آنها رو نمایی خواهند شد.

واحد تحقیق و توسعه این مجموعه به صورت مکرر در حال مطالعه، بررسی، آزمایش و تست سیستم های تولید شده قبلی در جهت بهبود عملکرد و خلق ایده های نو بوده که این مهم، پویایی و نشاط مجموعه را در پی دارد.