فروش انواع راهبند آگسا 

راهبند بازویی:راهبندهای بازویی و یا به اصطلاح پارکینگی یا خودرویی،جهت کنترل تردد وسایل نقلیه در مجراهای ورودی و خروجی مکان هایی مانند:پارکینگ های عمومی و خصوصی،سازمان ها،مجتمع ها،شهرک ها و کلیه ی مسیرهایی که احتیاج به کنترل و نظارت بر ورود و خروج خودروها و افراد به مکان مورد نظر را دارند، مناسب می باشد که با توجه به میزان تردد و عرض و ارتفاع مکان مورد نظر در انواع مختلف تولید و عرضه می شوند.

راهبند آکاردئونی:راهبند های آکاردئونی یا به اصطلاح کشویی در دو نوع دستی و اتومات تولید و عرضه می شوند،این راهبندها به دلیل پوشش کامل مسیر مناسب برای نصب در مکان هایی مانند ورودی بخش تولید و یا انبار کارخانه ها،یا کلیه ی مکان هایی که احتیاج به کنترل ورود و خروج افراد و یا وسایل نقلیه دارد.

راهبند آکاردئونی دستی به دلیل نوع ساختار نیز می تواند برای مکان هایی که به دلیل محدودیت فضا قابلیت استفاده از راهبند اهرمی یا بازویی را ندارد به کار برده شود.

راهبند ستونی:راهبندهای ستونی یا بولارد در دو نوع معمولی و یا امنیتی می باشد، راهبند های ستونی معمولی مناسب برای پیاده رو ها ،مجتمع های مسکونی،تجاری،ادارات می باشد اما راهبند های امنیتی یا ضد تروریستی برای مکان های نظامی و یا سازمان هایی که از حساسیت بالایی برخوردارند مناسب می باشند.

راهبند امنیتی :راهبندهای امنیتی یا ضد تروریستی  برای جلوگیری از ورود خودروهای انتحاری و حملات غیر منتظره ،با پوشش کامل مسیر،در انواع مختلف،جهت حفظ امنیت مکان مورد نظر طراحی شده است.

این راهبندها مناسب برای نهادها و سازمان های مهم کشوری که دارای حساسیت بسیار بالا می باشد طراحی و تولید شده است .

کلیه ی این راهبندها قابلیت نصب به دیگرسیستم های کنترل تردد  و سیستم های تشخیص مواد منفجره و مواد مخدر را داراست.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 09136500331 و 09136500337 تماس حاصل فرمائید.

http://TELL:09136500337

خانم طهماسبی